Monday, November 07, 2005

ja, jag är väldigt produktiv

Numera vaknar jag alltid av våra fina fåglar. Jag måste medge att det är ganska jobbigt. Dom är hur söta och underbara som helst, men vilket jävla oväsen dom för! På ett sätt är det bra, för dom får mig att gå upp tidigare än vad jag annars skulle. Men det är inte det bästa ljudet att vakna upp till.

Nej föresten, jag tänker inte vara arg på Tori och Shan. Det är bara bra att dom väcker mig. För jag har ju gett mig fan på att jag inte ska sova bort mina arbetslösa (arbetsfria?) dagar. Jag ska göra saker! Det första jag ska göra idag är att skriva en lista över saker jag ska göra den här veckan. Några ångestpunkter, några nödvändiga punkter och några som bara är till för att göra mig på bättre humör. Och nej, jag lovar att inte lista ”spela tv-spel i minst en timme”, även om det vore en jävligt skön punkt.

2 Comments:

Blogger pim said...

alltså ångrar du att du köpte dom? jag kräver 100% ärlighet på det svaret

11/07/2005 5:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

men okej pim, här kommer svaret (igen). nej jag ångrar det inte. mamma blev glad + jag blev glad = alla glada! eller kanske inte pappa, men skitsamma..

11/07/2005 5:49 PM  

Post a Comment

<< Home