Tuesday, November 08, 2005

min kropp är kroniskt lat

Jag vet inte varför, men varje gång jag verkligen bestämmer mig för att jag ska börja träna så ger min kropp upp. Antingen så skadar jag mig av någon konstig anledning, eller så blir jag obeskrivligt sjuk. Det är de senare som min kropp nu har tagit till.

Jag fick nämligen ett träningsschema av Pim igår. Det verkade okej, så jag tänkte att det nog vore någonting att pröva. Och jag kan säga helt ärligt att denna gång hade jag verkligen tänkt att börja också, det var inte bara någon slags psykisk peppning. Men redan igår kväll började min hals att bli rostig, och trots min överdosering av te och honung igår så är halsen helt förstörd idag. Jag vet att jag nog kan träna ändå, för det är inte direkt jobbigt nu i början. Men jag är så jävla rädd för hjärnhinneinflammation och allt vad det nu kan leda till. Fan jag har gått och blivit försiktig och rädd på gamla dar.

Så dagens dilemma får bli; träna och riskera att dö av hjärnhinneinflammation, eller ligga hemma på soffan och riskera att dö av fetma och ångest? Jävligt svårt val faktiskt.

5 Comments:

Blogger pim said...

jag är jävligt trött på spammet som kommer hit.. men samtidigt så är det så lame att behöva ha word verification för att bara skriva en liten mening om vad man tyckte..

schysst att du provade på programmet redan nu iaf. good good ushu good job!

11/08/2005 4:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

ja fan pim. jag har ju fan läst webdesign, jag kan ju sånt här egentligen. jag var bara så jävla rädd för att jag skulle förstöra något

11/08/2005 4:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

BTW, snygg ny undertitel

11/08/2005 4:29 PM  
Blogger pim said...

med program så menade jag träninsprogrammet ^_____^

11/08/2005 9:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

haha, jaha! men jag har inte gjort det halsen is killing me! så jag har inte tränat idag. men jag ska försöka imorgon om jag mår bättre..

11/08/2005 10:01 PM  

Post a Comment

<< Home