Friday, March 02, 2007

Det var här allt började. Av misstag på plats i Malmö ledde till sällskap vid falafeln innan skolan. Sen blev det ett par sköna kvällar med öl på möllan, promenader genom stan och snack på parkbänkar. Vi snackade om cooking mama kommer jag ihåg. Det var i den där parken bakom kyrkan där det alltid springer runt en massa stora hundar. Kanske inte var ett så bra ställe, men det var bra just då. Det var mörkt i malmö, höst men ändå väldigt varmt. Det var ett par lyckliga dagar för mig, som var ensam i Malmö. Sen sista kvällen innan hemfärd gav jag dig en kram, som tydligen var lite mer intim än vad jag hade tänkt mig. Haha, tur det.

3 Comments:

Blogger pim said...

åh darling. det där var underbart att läsa. jag älskar att ni har varandra idag, hontoni hontoni.

3/02/2007 8:21 PM  
Blogger ushu said...

vad söt du är

3/03/2007 1:13 AM  
Blogger BeA Blogger said...

b - wanted love to be beautiful

3/03/2007 1:27 AM  

Post a Comment

<< Home